IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
termin realizacji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający
dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących
przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do
aktualnego stanu prawnego.
2.Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy polegająca na zastąpieniu
danego asortymentu innymi produktami, jeżeli:
1)zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności
produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu,
spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji;
2)konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium
Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też
wynika z zakończenia serii produkcyjnej danej bryły meblowej;
3)zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub
technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością
nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert – o ile nowe
produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie
zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i
pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu.
4) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli
taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie
obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji
publicznej – pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego
przeznaczenia zastępowanego asortymentu;
5)modyfikacji cech estetycznych (np. kolor, faktura, wzornictwo, itp.)
dostarczanych produktów – pod warunkiem zachowania funkcjonalności,
pierwotnego przeznaczenia, a także parametrów technicznych zastępowanego
asortymentu;
6) zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości mebli lub innych produktów
wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu Umowy, o ile jest to spowodowane
koniecznością zmiany koncepcji aranżacji wnętrz, a zmiana ilości nie
przekracza 10 % pierwotnie zaoferowanej liczby danego asortymentu;
7)zmiany miejsca wykonania dostawy lub montażu polegająca na wskazaniu
dodatkowego miejsca dostawy lub zastąpieniu miejsca dostawy danej części
przedmiotu Umowy innym miejscem, tj. w szczególności innym
pomieszczeniem będącym w posiadaniu Zamawiającego.
8)zmiana terminu dostawy lub montażu w przypadku:
a)wstrzymania prac montażowych wskutek orzeczenia sądu lub decyzji
organu administracji publicznej;
b)opóźnienia realizacji robót budowlanych w pomieszczeniach, w których
miały być zamontowane poszczególne elementy przedmiotu Umowy;
c)braku możliwości udostępnienia pomieszczeń, w których dostarczane
meble lub inne produkty miały zostać zainstalowane, o ile Zamawiający –
działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem
składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
d)konieczności zmodyfikowania przez Wykonawcę istotnych elementów
procesu produkcyjnego lub montażowego, wskutek zmiany przedmiotu Umowy
na zasadach określonych w §7 umowy; – termin Umowy może ulec zmianie o
czas w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania
Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową
realizację przedmiotu Umowy.
e)Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku dokonania
przez Strony zmian Umowy na zasadach określonych w §7 pkt. 2 ppkt. 6
umowy, o ile ich wprowadzenie ma wpływ na koszty ponoszone przez
Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa, nie mogą
skutkować podwyższeniem wynagrodzenia, jeżeli ich wprowadzenie okazało
się konieczne na skutek okoliczności, które Wykonawca – działając z
należytą starannością – mógł przewidzieć przed złożeniem oferty.
3.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie
aneksu – pod rygorem nieważności.
4.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany.
5.Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy
Pzp.
6.Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-19, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: