IV.1) OPIS 
              
              IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: 
              Licytacja elektroniczna
              
              
              IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
              
                Nie
                
                  
                  Informacja na temat wadium
                  
                  
            
              
              
              IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
              
                Nie
               
                  
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  
                  
       
              
              
              
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                
                Nie
                 
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
              
              
              
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                
                Nie
                 
                
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                
                Nie
                 
              
              
              
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              
              
              
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              
              
                Liczba wykonawców  
                
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                
                Maksymalna liczba wykonawców  
                
                Kryteria selekcji wykonawców:
                
                
              
              
              
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              
              
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                
                
                
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                
                
                  
                  Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
                  
                  
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                
               
                Nie
                  
                  Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
 dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
                  
                  
        
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów 
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                
                
                Nie
                 
                
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów 
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach 
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                
                Nie
              
              
              IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
              
              
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
              
              
              
                
                Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
                
                
     
              
              Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
              
              
              Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
              
              
               
              
              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione 
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich 
udostępnienia:
              
              
              
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              
              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji 
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli 
licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              
              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu 
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie 
połączeń:
              
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              
              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                
Czas trwania: 
                
                
                
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
                
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                
                
              
              
              IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
              
              IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
              
              IV.2.2) Kryteria
              
              | Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 100,00 | 
              
              IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
              
              
               
              
              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
              
              IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              
              
              
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia 
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
               
              
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              
              
              
              Informacje dodatkowe
              
              
              
              
              IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              
              
              
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy 
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące 
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              
              
              
              Wstępny harmonogram postępowania:
              
              
              
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              
              
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              
              
              
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby 
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny 
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              
              
                
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.4) Licytacja elektroniczna  
              
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              
              
                licytacje.uzp.gov.pl
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              
              
                www.przetargi.umcs.pl zakładka licytacje elektorniczne
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
 w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń 
informatycznych:
              
              
                Z platformy w
 pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w 
systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien dokonać 
rejestracji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w 
licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma login - 
identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w 
przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim 
loginie Wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie 
do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie 
skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 
Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też 
udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urządzeń 
informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego 
systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urząd 
Zamówień Publicznych zastrzega, iż platforma została przetestowana w 
zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz 
Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd 
Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek 
internetowych. Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności 
za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez użytkowników z 
oprogramowania innego niż zalecane. 
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              
              
                Przedmiotowa
 licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2.W toku 
licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze 
postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia 
licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje
 wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą. 4. W toku 
licytacji, za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco wszyscy 
Wykonawcy będą informowani o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie
 Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o 
cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie 
ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
5.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą 
cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi
 w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do 
Ogłoszenia. 6. Cena wywoławcza: 295 000.00 PLN brutto, minimalna 
wysokość postąpienia - nie mniej niż 500.00 PLN brutto (kwota, o którą 
można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty 
najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w 
groszach (jeżeli występują grosze, należy wpisać je po kropce, np.: 
500.00; obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 7.Złożona 
oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza, - 
musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia, - 
Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (Zamawiający uprasza o 
uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem 
przycisku "złóż postąpienie"); System nie przyjmie oferty złożonej 
niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 8.W celu zapewnienia 
aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie 
ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie 
dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe 
należy podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch 
miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia 
licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i 
inne informacje drogą elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej 
UZP. 11. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia 
informacji umożliwiającej identyfikację Wykonawców. 12.Po zamknięciu 
licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie 
ujawniony Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 13. 
Wykonawca wyłoniony w drodze licytacji, przed zawarciem umowy przedłoży:
 a) formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do ogłoszenia) 
dostępny na stronie internetowej http://przetargi.umcs.pl, który będzie 
stanowił załącznik do umowy. Wartość przedmiotu umowy brutto musi być 
tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji. b) dla środków myjących, 
czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje 
niebezpieczne- karty charakterystyki;c) dla preparatówdezynfekcyjnych 
będących produktami biobójczymi – pozwolenie na obrót produktami 
biobójczymi; e) w celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych 
przezWykonawcę produktów - kompletne karty charakterystyki/karty 
katalogowe w przypadku produktów, dla których nie wydaje się kart 
charakterystyki (w formie papierowej) – dla wszystkich zaoferowanych 
produktów stanowiących przedmiot zamówienia; f) Komplet kart 
charakterystyki / kart katalogowych Wykonawca również dostarczy wraz z 
pierwszą dostawą do obiektów UMCS. g) dla kosmetyków - dokumenty CPNP 
(internetowy Portal Zgłaszania Produktów Kosmetycznych), z 
zastrzeżeniem, iż Wykonawca dołączy także dokument potwierdzający cechy 
fizyko-chemiczne, wymagane przez Zamawiającego a wymienione w opisie 
przedmiotu zamówienia, o ile nie będzie wynikało to z treści CPNP, h) 
komplet próbek (po 1 sztuce) zaoferowanych przez siebie produktów. 14. 
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako 
najkorzystniejsza, nie dostarczy próbek lub nie przedłoży wypełnionego 
formularza asortymentowo - cenowego (załącznika nr 6 do ogłoszenia) wraz
 z kompletnymi kartami charakterystyki/katalogowymi lub dostarczone 
próbki nie będą spełniały wymagań Zamawiającego bądź w przedłożonym 
formularzu asortymentowo - cenowym zaoferuje produkty nie spełniające 
wymogów Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia 
(załącznik nr 2 do ogłoszenia), będzie to traktowane jako odmowa 
podpisania umowy przez Wykonawcę lub że zawarcie umowy stało się 
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,z uwagi na to, że 
ofertą złożoną w licytacji powinien być przedmiot opisany przez 
Zamawiającego w Ogłoszeniu (opis przedmiotu zamówienia zamieszczony na 
stronie przetargi.umcs.pl - zakładka licytacje elektroniczne). 
Jednocześnie Zamawiający informuje, że za wykonanie zamówienia 
publicznego będzie uważał jedynie takie dostawy, które będą odpowiadać 
warunkom opisanym w Ogłoszeniu o zamówieniu. 
              
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                licytacja jednoetapowa
                  Czas trwania: 30 minut
                  
                    
                
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
              
           
                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                
                Data: 
2019-06-07 godzina: 
 11:00:00
                
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              
              
                5 dni po terminie wysłania zaproszeń do udziału w licytacji 
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              
              
                Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 11:30. 
              
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
 do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo 
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              
              
                Wzór
 umowy stanowi Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu i został 
zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: 
www.przetargi.umcs.pl (zakładka licytacje elektroniczne). 
              
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              
              
                Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
                
              
              IV.5) ZMIANA UMOWY
              
              Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej 
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 
wykonawcy:
              Tak
              
                
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                
                
1.
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień 
niniejszej umowy w stosunku do treści formularza asortymentowo -cenowego
 w następujących przypadkach:
1)w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo -cenowym, a
 następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co 
będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może 
zaproponować inny produkt, który musi spełniać warunki określone w 
opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w formularzu 
asortymentowo -cenowym  i umowie;
2)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie 
treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany stawki podatku 
VAT;
2.Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w
 wyniku zmiany:
1)minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 
3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za 
pracę,
2)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu 
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub 
zdrowotne,
3)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów 
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o 
pracowniczych planach kapitałowych,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
 Wykonawcę.
3.Zmiany określone w ust. 2. pkt 1) do pkt 3) oraz w pkt 1 ppkt. 2) 
zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do 
umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że 
zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę, 
zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu 
zdrowotnemu lub zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenia 
społeczne lub zdrowotne lub zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat 
do pracowniczych planów kapitałowych – mają wpływ na koszty wykonania 
zamówienia przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na 
piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takich zmian. 
Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
              
              IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
              
              
              IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
              
              
              
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              
              
              
              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
              
              Data: 
2019-06-07, godzina: 
11:00,
              
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną 
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg 
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              
              
Nie
            
              
              Wskazać powody:
              
              
              
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              
>
              
język polski
              
              IV.6.3) Termin związania ofertą: 
              
                do: 
             
                okres w dniach: 
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
             
              
              
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o 
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z 
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z 
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
 Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie 
całości lub części zamówienia:
              Nie
              
              
              IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o 
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na 
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał 
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały 
mu przyznane
              Nie
               
              
              IV.6.6) Informacje dodatkowe: