Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500200033-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Lublin: Rozbudowa i przebudowa wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego – etap I OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie

Informacje dodatkowe: 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 135300000, ul. Pl. M. Curie-Skłodowskiej  5, 20031   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 375 965, e-mail zampubl@umcs.lublin.pl, faks 815 375 965.
Adres strony internetowej (url): www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Rozbudowa i przebudowa wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego – etap I
Numer referencyjny  WR/85-2018/DOP-p
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie warunków przyszłej umowy, której wzór przekazuję w załączeniu, w sprawie rozbudowy i przebudowy wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego – etap I. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do zaproszenia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 20 grudnia 2018r. Jako datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmuje, zgłoszenie przez Wykonawcę na piśmie gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, potwierdzone wpisem inspektorów nadzoru do dziennika budowy, pod warunkiem uznania przez komisję odbioru, że roboty budowlane zostały prawidłowo zakończone. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadniane specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych rozwiązań dopuszczone jest zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanym. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1) roboty budowlane rozbiórkowe i demontażowe, 2) roboty budowlane w zakresie wykopów pod stopy fundamentowe, 3) roboty budowlane w zakresie konstrukcji żelbetowych, 4) roboty budowlane w zakresie zbrojenia, 5) roboty budowlane w zakresie belek i podciągów, 6) roboty budowlane w zakresie elewacji, 7) roboty budowlane w zakresie obróbek blacharskich, 8) roboty budowlane w zakresie pokrycia dachowego, 9) roboty budowlane w zakresie malowania elewacji, 10) roboty budowlane w zakresie chodników z płyt betonowych, 11) roboty budowlane w zakresie stopni schodowych, 12) roboty budowlane w zakresie palisad betonowych, 13) roboty budowlane w zakresie balustrad, 14) roboty budowlane w zakresie odwodnienia, 15) roboty budowlane w zakresie przeniesienia złącza kablowego, 16) roboty budowlane w zakresie wewnętrznych linii zasilających, 17) roboty budowlane w zakresie instalacji oświetleniowych, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierownika robót. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Zamawiający, na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy, przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem negocjacji, po uprzednim uzgodnieniu jej terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Wizja lokalna może zostać dokonana w dni robocze, w godzinach od 08:00÷15:00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się ze Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego – Panem Piotrem Czyżewskim, telefon: 81 537 57 19.
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45111200-0,
45450000-6,
45232130-2,
45431000-7,
45231400-2,
45262311-4,
45320000-6,
45442100-8,
45262520-2,
45432100-5,
45421000-4,
45410000-4,
45421110-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy m.in. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający ogłoszeniem nr 595871-N-2018 z dnia 27.07.2018r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione w dniu 20.08.2018r na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj.: do upływu terminu składania ofert, tj.: 14.08.2018r godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z wypełnieniem ustawowych przesłanek, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy PZP.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Prywatne KOMES Stanisław Piekarczyk,  komes1@o2.pl,  ul. Centralna 43,  21-025,  Niemce,  kraj/woj. lubelskie

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych