Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500192676-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej: Przebudowa wejścia do budynku Rektoratu oraz zagospodarowanie terenu przy budynkach Rektoratu i Wydziału Prawa i Administracji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500164858-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 135300000, ul. Pl. M. Curie-Skłodowskiej  5, 20031   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 375 965, e-mail zampubl@umcs.lublin.pl, faks 815 375 965.
Adres strony internetowej (url): www.umcs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wejścia do budynku Rektoratu oraz zagospodarowanie terenu przy budynkach Rektoratu i Wydziału Prawa i Administracji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WR/68-2018/DOP-p
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie warunków przyszłej umowy, której wzór przekazuję w załączeniu, w sprawie przebudowy wejścia do budynku Rektoratu, zagospodarowania terenu przy budynkach Rektoratu i Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, przy pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do zaproszenia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2018r. Jako datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmuje, zgłoszenie przez Wykonawcę na piśmie gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, potwierdzone wpisem inspektorów nadzoru do dziennika budowy, pod warunkiem uznania przez komisję odbioru, że roboty budowlane zostały prawidłowo zakończone. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadniane specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych rozwiązań dopuszczone jest zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanym. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1)roboty budowlane ziemne i demontażowe, 2)roboty budowlane konstrukcyjne żelbetowe, 3)roboty budowlane wiązane z montażem konstrukcji stalowych, 4)roboty budowlane związane z wykonaniem zadaszenia, 5)roboty budowlane związane z wykonaniem elewacji, 6)roboty budowlane związane z wykonaniem elementów nawierzchni placu, schodów, 7)roboty budowlane związane z wykonaniem izolacji ściany szczytowej, 8)roboty budowlane związane z wykonaniem budowli informacyjnej, 9)roboty budowlane związane z wykonaniem elementów małej architektury, 10)roboty budowlane instalacyjne elektryczne, w tym: a)związane z demontażem istniejących instalacji elektrycznych, b)związane z przebudową rozdzielnicy RGK, c)związane z wykonaniem zasilania budki dozorcy oraz szlabanu, d)związane z kanalizacją teletechniczną, e)związane z oświetleniem zewnętrznym, f)związane z wykonaniem zasilnia kiosków informacyjnych, g)związane z wykonaniem zasilnia reklam lub tablic informacyjnych, h)związane z wykonaniem ogrzewania rynien odwadniających, i)związane z wykonaniem CCTV, 11)roboty budowlane związane z instalacjami wodociągowymi i telekomunikacyjnymi, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierownika robót. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający, na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy, przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem negocjacji, po uprzednim uzgodnieniu jej terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Wizja lokalna może zostać dokonana w dni robocze, w godzinach od 08:00÷15:00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się ze Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego – Panem Cezarym Witkiem, telefon: 81 537 51 24.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8

Dodatkowe kody CPV: 45210000-0, 45430000-0, 45450000-6, 45111000-8, 45320000-6, 45223500-1, 45223220-4, 45223210-1, 45261210-9, 45262512-3, 45233250-6, 45311200-2, 45310000-3, 45316000-5, 45311000-8, 45317000-2, 45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 731707.32
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Dariusz Droździel, INS-BUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Handlowo-Usługowe Spółka Cywilna Dariusz Droździel, Mirosław Szabat
Email wykonawcy: insbud2@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Piotra Wysockiego 10/1
Kod pocztowy: 20-045
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Mirosław Szabat, INS-BUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Handlowo-Usługowe Spółka Cywilna Dariusz Droździel, Mirosław Szabat
Email wykonawcy: insbud2@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Piotra Wysockiego 10/1
Kod pocztowy: 20-045
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 998000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 998000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 998000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4) oraz art. 68  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy m.in. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający ogłoszeniem nr 568726-N-2018 z dnia 06.06.2018r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione w dniu 25.06.2018r na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj.: do upływu terminu składania ofert, tj.: 25.06.2018r godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z wypełnieniem ustawowych przesłanek, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy PZP.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych