IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.przetargi.umcs.pl (zakładka: licytacje elektroniczne)
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Z platformy w
pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w
systemie pod adresem www.licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien
dokonać rejestracji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w
licytacji. Przy rejestracji na platformie wykonawca otrzyma login -
identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w
przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Login do
konta utworzonego w toku rejestracji na platformie Wykonawca wpisuje do
wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak
poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału
Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła
Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne
korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym
Windows/Linux z dostępem do sieci Internet. Urząd Zamówień Publicznych
zastrzega, iż platforma została przetestowana w zakresie współpracy z
przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 lub nowsza, Internet Explorer w
wersji 6.0 lub nowsza lub Microsoft Edge w wersji 38 lub nowsza; w
związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom
korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Urząd Zamówień Publicznych
nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z
korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1.
Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. W
toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze
postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia
licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji
przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W
toku licytacji na platformie licytacyjnej na bieżąco widnieją informacje
o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w
licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do
momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających
identyfikację Wykonawców. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN za przedmiot zamówienia,
zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia. 6. Cena wywoławcza 214 000.00
PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 500.00 PLN
brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę,
liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota
określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze,
wpisujemy je po kropce, np. 500.00; obowiązuje dokładność do dwóch
miejsc po kropce). 7. Złożona oferta nie może być mniej korzystna niż
oferta najkorzystniejsza, musi być niższa przynajmniej o kwotę
minimalnego postąpienia. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty
(prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed
naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). System nie przyjmie oferty
złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 8. W celu zapewnienia
aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie
ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie
dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe
należy podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch
miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia
licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i
inne informacje drogą elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej
UZP. 11. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o
zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą
ofertę. 12. Wykonawca wyłoniony w drodze licytacji, przed zawarciem
umowy przedłoży: a) wypełniony i podpisany formularz
asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do ogłoszenia) dostępny na stronie
internetowej http://przetargi.umcs.pl, który będzie stanowił załącznik
do umowy. b) Wykonawca, który w formularzu asortymentowo – cenowym
składanym przed zawarciem umowy, powoła się na zastosowanie produktów
równoważnych podanym w opisie przedmiotu zamówienia, jest obowiązany: 1)
wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do składanego przed
zawarciem umowy formularza asortymentowo-cenowego specyfikacji produktów
równoważnych w formie kart katalogowych lub specyfikacji jakościowej
oferowanego produktu, na podstawie których Zamawiający może
jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego produktu z podanymi
wymaganiami; 2) wpisać nazwę produktu, producenta / dystrybutora
oferowanego produktu w formularzu asortymentowo-cenowym; a ponadto na
żądanie Zamawiającego: 3) wykazać, że zaoferowany produkt równoważny
spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych
Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności czy
procedur sprawdzających jego jakość, w tym np. kalibracji urządzeń; 4)
wykazać, że zaoferowany produkt równoważny nie spowoduje zwiększenia
kosztów z tytułu nabycia dodatkowych odczynników lub innych materiałów
zużywalnych. Wartość przedmiotu umowy brutto musi być tożsama z ceną
zaoferowaną w licytacji. 13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, nie przedłoży wypełnionego formularza
asortymentowo-cenowego lub przedłożony formularz nie będzie spełniał
wymagań minimalnych opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do
Ogłoszenia), Zamawiający będzie to traktował jako uchylenie się
Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach przewidzianych w ofercie z
uwagi na to, że ofertą złożoną w licytacji powinien być przedmiot
opisany przez Zamawiającego w Ogłoszeniu (opis przedmiotu zamówienia
zamieszczony na stronie przetargi.umcs.pl - zakładka licytacje
elektroniczne). Jednocześnie Zamawiający informuje, że za wykonanie
zamówienia publicznego będzie uważał jedynie takie dostawy, które będą
odpowiadać warunkom opisanym w Ogłoszeniu o zamówieniu.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 20 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2018-08-09 godzina:
10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Upływa w dniu otwarcia o godzinie 11:20
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór
umowy stanowi Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu i został
zamieszczony na stronie internetowej przetargi.umcs.pl (zakładka
licytacje elektroniczne).
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień
niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w następujących
przypadkach:
1) w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo - cenowym,
a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co
będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może
zaproponować inny produkt, który musi spełniać warunki określone w
opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie;
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie
treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany stawki podatku
VAT;
3) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zmiany opisane w pkt. 1. ppkt 3) zostaną wprowadzone na umotywowany
wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi
zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana minimalnego wynagrodzenia
za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – mają wpływ na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcę.
3. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na
piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takich zmian.
Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: