IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
www.licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.przetargi.umcs.pl zakładka licytacje elektroniczne
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Z platformy w
pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w
systemie pod adresem www.licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien
dokonać rejestracji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w
licytacji. Przy rejestracji na platformie wykonawca otrzyma login -
identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w
przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Login do
konta utworzonego w toku rejestracji na platformie Wykonawca wpisuje do
wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak
poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału
Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła
Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne
korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym
Windows/Linux z dostępem do sieci Internet. Urząd Zamówień Publicznych
zastrzega, iż platforma została przetestowana w zakresie współpracy z
przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 lub nowsza, Internet Explorer w
wersji 6.0 lub nowsza lub Microsoft Edge w wersji 38 lub nowsza; w
związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom
korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Urząd Zamówień Publicznych
nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z
korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1.Przedmiotowa
licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową.2. W toku
licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze
postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia
licytacji do jej zamknięcia.3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje
wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku
licytacji na platformie licytacyjnej na bieżąco widnieją informacje o
pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji
elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu
zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających
identyfikację Wykonawców. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN za przedmiot zamówienia,
zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.6. Cena wywoławcza 159 600.00
PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 500.00 PLN
brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę,
liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania
kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują
grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 500.00; obowiązuje dokładność do
dwóch miejsc po kropce). 7. Złożona oferta nie może być mniej korzystna
niż oferta najkorzystniejsza, musi być niższa przynajmniej o kwotę
minimalnego postąpienia. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty
(prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed
naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). System nie przyjmie oferty
złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 8. W celu zapewnienia
aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie
ekranu
przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje
odświeżania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe należy
podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po
kropce.10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji,
Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne
informacje drogą elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 11.
Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o
zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą
ofertę. 12. Wykonawca wyłoniony w drodze licytacji, przed zawarciem
umowy przedłoży: a) wypełniony i podpisany formularz
asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do ogłoszenia) dostępny na stronie
internetowej http://przetargi.umcs.pl, który będzie stanowił załącznik
do umowy. b)Wykonawca, który w formularzu asortymentowo – cenowym
składanym przed zawarciem umowy, powoła się na zastosowanie produktów
równoważnych podanym w opisie przedmiotu zamówienia, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez
niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
poprzez dołączenie do składanego przed zawarciem umowy formularza
asortymentowo-cenowego specyfikacji produktów równoważnych w formie kart
katalogowych, na podstawie których Zamawiający może jednoznacznie
stwierdzić zgodność zaoferowanego produktu z podanymi wymaganiami.
Wartość przedmiotu umowy brutto musi być tożsama z ceną zaoferowaną w
licytacji.13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, nie przedłoży wypełnionego formularza
asortymentowo-cenowego lub przedłożony formularz nie będzie spełniał
wymagań minimalnych opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do
Ogłoszenia), Zamawiający będzie to traktował jako uchylenie się
Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach przewidzianych w ofercie z
uwagi na to, że ofertą złożoną w licytacji powinien być przedmiot
opisany przez Zamawiającego w Ogłoszeniu (opis przedmiotu zamówienia
zamieszczony na stronie przetargi.umcs.pl - zakładka licytacje
elektroniczne). Jednocześnie Zamawiający informuje, że za wykonanie
zamówienia publicznego będzie uważał jedynie takie dostawy, które będą
odpowiadać warunkom opisanym w Ogłoszeniu o zamówieniu.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 30 min.
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2018-05-28 godzina:
11:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Upływa w dniu otwarcia o godzinie 11:30
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy zawiera załącznik nr 5 do ogłoszenia
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
1.Wniosek
musi być składany w formie pisemnej, pod rygorem nieważności powinien
być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych
podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie
pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez
osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu. Wszystkie załączniki
do wniosku, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela.Miejsce składania wniosków o dopuszczenie
do licytacji elektronicznej: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac
Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin,Rektorat, piętro XII, pokój
1201. 2. Wniosek należy sporządzić pismem czytelnym w języku polskim.
Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym
winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z załącznikami w zamkniętej
kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez
uszkodzenia opakowania. Kopertę należy oznaczyć: Wniosek o dopuszczenie
do udziału w licytacji elektronicznej: "Sukcesywne dostawy materiałów
biurowych do UMCS", oznaczenie sprawy: LE/53-2018/DOP-p. Wszystkie
załączniki do wniosku, stanowiące oświadczenia powinny być również
podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. 5. Wykonawcy zobowiązani
są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna
dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien
zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być
złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do
wniosku oryginał pełnomocnictwa.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany w
taki sposób, aby prawnie obowiązywał wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w sekcji III niniejszego
ogłoszenia należy przedstawić w formie oryginałów albo poświadczonych
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, natomiast oświadczenia
należy przedstawić w formie oryginałów. 7. Warunkiem uznania kopii za
dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za
zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z dokumentami
rejestrowymi, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8.Osobą
uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie procedury jest: Dorota
Walencik tel. / fax. 81 537 53 84, e-mail:
dorota.walencik@poczta.umcs.lublin.pl
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w
stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo - cenowym, a
następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co
będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może
zaproponować inny produkt, który musi spełniać warunki określone w
opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie;
2)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie
treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany stawki podatku
VAT;
2.Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na
piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takich zmian.
Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-28, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: