IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaIV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
przetargi.umcs.pl (załadka: licytacje elektroniczne)
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
1. Z platformy w
pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w
systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. 2. Wykonawca powinien dokonać
rejestracji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w
licytacji. 3. Przy rejestracji na platformie wykonawca otrzyma login -
identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w
przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim
loginie wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie
do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie
skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji.
Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też
udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Wymagania techniczne
urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z
niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux z
dostępem do sieci Internet. Urząd Zamówień Publicznych zastrzega, iż
platforma została przetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami
Mozilla Firefox 2.0 lub nowsza, Internet Explorer w wersji 6.0 lub
nowsza lub Microsoft Edge w wersji 38 lub nowsza; w związku z powyższym
Urząd Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom korzystanie z ww.
przeglądarek internetowych. Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi
odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez
użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Przedmiotowa
licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. W toku
licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze
postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia
licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji
przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W
toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na
bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji
złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w
licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert. 5.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę
brutto PLN za przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
6. Cena wywoławcza 52000.00 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia -
nie mniej niż 200.00 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć
kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób
podawania kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli
występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 200.00; obowiązuje
dokładność do dwóch miejsc po kropce). 7. Złożona oferta: - nie może być
mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza, - musi być niższa
przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia, Wykonawca nie może cofnąć
raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i
sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). System
nie przyjmie oferty złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej.
8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie
samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki
internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Waluta -
PLN; propozycje cenowe należy podawać (brutto) w złotych polskich. 1 0.
Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i
Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą
elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu
zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiającej
identyfikację Wykonawców. 12. Po zamknięciu licytacji na ekranie
przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca,
który złożył najkorzystniejszą ofertę. 13. Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży
wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do
ogłoszenia) dostępny na stronie internetowej http://przetargi.umcs.pl,
który będzie stanowił załącznik do umowy. Wartość przedmiotu umowy
brutto musi być tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji. Do formularza
wyłoniony Wykonawca dołączy komplet kart charakterystyki / katalogowych
dla każdego z pięciu zaoferowanych produktów, w sposób jednoznaczny
potwierdzających spełnianie wszystkich parametrów podanych w opisie
przedmiotu zamówienia. 14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza nie dostarczy wypełnionego formularza
formularza asortymentowo - cenowego wraz z kompletnymi kartami
charakterystyki / katalogowymi lub w przedłożonym formularzu
asortymentowo - cenowym zaoferuje produkty nie spełniające wymogów
Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to
traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę lub że zawarcie
umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 30 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 11/05/2017 godzina: 10:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
19/05/2017 godzina 11:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Upływa 19/05/2017 o godz. 11:30
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zawiera załącznik nr 5 - wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane przez Zamawiającego
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania
zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących
przypadkach:
1) w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo - cenowym,
a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co
będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może
zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w
opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie;
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie
treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy określona w § 4 ust. 2 umowy
ulegnie zmniejszeniu, w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub
podwyższeniu, w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym
wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie – jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
4) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany zostaną
wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy.
Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana
minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – mają
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: