Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 20675-2015 z dnia 2015-02-16 r. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy - Lublin
Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie systemu SAP HR wsparcia użytkownika w wymiarze 20 osobodni pracy konsultantów w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z eksploatacją systemu SAP, na podstawie...

Lublin: Świadczenie usługi wsparcia Zamawiającego w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z eksploatacją systemu SAP w wymiarze 20 osobodni pracy konsultantów (oznaczenie sprawy: WR/3-2015/LUBMAN)
Numer ogłoszenia: 30175 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20675 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wsparcia Zamawiającego w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z eksploatacją systemu SAP w wymiarze 20 osobodni pracy konsultantów (oznaczenie sprawy: WR/3-2015/LUBMAN).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie systemu SAP HR wsparcia użytkownika w wymiarze 20 osobodni pracy konsultantów w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z eksploatacją systemu SAP, na podstawie składanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na takie usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00-7, 72.25.32.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę