Lublin: Opracowanie strategi rozwoju UMCS w Lublinie i zasad jej operacjonalizacji na lata 2011-2021.
Numer ogłoszenia: 25737 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategi rozwoju UMCS w Lublinie i zasad jej operacjonalizacji na lata 2011-2021..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie strategi rozwoju UMCS w Lublinie i zasad jej operacjonalizacji na lata 2011-2021, w dwóch etapach: I etap polegający na wypracowaniu wizji, misji oraz strategii rozwoju Uniwersytetu jako całości. II etap polegający na kaskadowaniu wypracowanej strategii Uniwersytetu jako całości na poszczególne wydziały oraz wybrane ogólnouczelniane jednostki organizacyjne (Centrum Języka i Kultury Polskiej, Ogród Botaniczny, ACK, Wydawnictwo UMCS, CNiCJO, CKF)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu ( tj. najwyższą łączną ilość punktów). 4. Ocena ta zostanie przeprowadzona w oparciu o: a) liczbę wykonanych i wykazanych przez Wykonawcę usług obejmujących wykonanie strategii rozwoju o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. Zamawiający przyzna Wykonawcom, po 1 punkcie za każde dodatkowo wykonane ponad minimum, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) ogłoszenia, zamówienie polegające na wykonaniu strategii rozwoju wykazane w wykazie wykonanych usług, których należyte wykonanie Wykonawca potwierdzi dokumentami. b) liczbę wykonanych przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykazanych jako doświadczenie posiadane przez te osoby) usług z zakresu tworzenia i/lub wdrażania strategii rozwoju (w szczególności: wykonanie prac badawczo - wdrożeniowych w zakresie badań ekonomiczno-społecznych i/lub ewaluacyjnych i/lub analiz z zakresu szkolnictwa wyższego). Zamawiający przyzna Wykonawcom, po 1 punkcie za każdą wykonaną przez osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia) ponad minimalne doświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt III.3.4) ogłoszenia, usługę wykazaną w wykazie osób. 5. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma tą samą łączną liczbę punktów o kolejności w rankingu Wykonawców decydować będzie liczba punktów przyznana za wykonanie usług ujętych w wykazie wykonanych usług. 6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma tą samą łączną liczbę punktów oraz tą samą liczbę punktów za wykonanie usług ujętych w wykazie wykonanych usług, wówczas o kolejności w rankingu wykonawców zdecyduje łączna wartość brutto usług ujętych w wykazie wykonanych usług. Wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i wykazał w wykazie usługi na największą łączną kwotę.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień warunków umowy w zakresie sposobu bądź terminu realizacji Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia, 2) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron niniejszej Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji prac przewidzianych w Opisie przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, 3) konieczności wykonania dodatkowych badań, analiz, konsultacji, uzgodnień nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, objętego niniejszą Umową, 4) nieprzyjęcie strategii przez senat uczelni z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy ( np. wakacje)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przekazuje wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XIV, pokój 1415.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie