Lublin: Opracowanie, wykonanie i utrzymanie serwisu internetowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie wraz z modułem Absolwent (oznaczenie sprawy: DK/1-2013/DOP-p/NMZ)
Numer ogłoszenia: 9928 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wykonanie i utrzymanie serwisu internetowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie wraz z modułem Absolwent (oznaczenie sprawy: DK/1-2013/DOP-p/NMZ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i utrzymanie serwisu internetowego wraz z modułem Absolwent dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, największej uczelni publicznej we wschodniej Polsce. Serwis będzie zgodny z aktualnymi trendami komunikowania w Internecie, w tym wymogami web usability oraz zasadami dostępności dla osób niepełnosprawnych i użytkowników urządzeń mobilnych. Jego treści oraz funkcjonalności będą odpowiadały na potrzeby studentów, absolwentów, kandydatów na studia, pracowników, społeczności lokalnej i władz Lublina, przedstawicieli biznesu, odbiorców obcojęzycznych. Serwis będzie posiadał elementy ogólne (np. aktualności) oraz dedykowane (np. strona aktów prawnych). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Opracowanie i wykonanie serwisu internetowego wraz z przeniesieniem praw autorskich / udzieleniem licencji. Serwis będzie zawierał obszary dedykowane 7 grupom docelowym (studenci, absolwenci, kandydaci na studia, pracownicy, społeczność lokalna i władze Lublina, biznes, odbiorcy obcojęzyczni), strony tematyczne i jednostek, platformę społecznościową, 3 wersje obcojęzyczne i wersję na urządzenia mobilne. 2. Opracowanie i wykonanie modułu Absolwent, stanowiącego integralny element strony głównej serwisu, wraz z przeniesieniem praw autorskich / udzieleniem licencji oraz przeprowadzenie szkoleń z jego obsługi i dostarczenie instrukcji stanowiskowej. Moduł finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Nowoczesny model zarządzania w UMCS. 3. Migracja danych z głównych obszarów poprzedniej wersji serwisu internetowego. 4. Zainstalowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Treścią (CMS) na dowolnie wybranym przez Zamawiającego serwerze. 5. Szkolenia z obsługi Systemu Zarządzania Treścią wraz z dostarczeniem instrukcji stanowiskowej. 6. Utrzymanie serwisu internetowego wraz z modułem Absolwent. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany wyłonionym Wykonawcom na etapie zaproszenia do dialogu. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Etap I: Opracowanie i wykonanie serwisu internetowego wraz z modułem Absolwent - 4 miesiące; Etap II: Utrzymanie serwisu internetowego wraz z modułem Absolwent - 24 miesiące od momentu odebrania Etapu I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 72.00.00.00-5, 72.21.22.24-5, 48.22.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące PLN). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Opracowanie, wykonanie i utrzymanie serwisu internetowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie wraz z modułem Absolwent (oznaczenie sprawy: DK/1-2013/DOP-p/NMZ); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt.III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 3, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu 3 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu (tj. najwyższą łączną liczbę punktów). 4. Ocena ta zostanie przeprowadzona w oparciu o: liczbę wykonanych i wykazanych przez Wykonawcę usług obejmujących wykonanie serwisów internetowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każdy. Zamawiający przyzna Wykonawcom po 1 punkcie za każde wykonane osobiście przez Wykonawcę zamówienie polegające na wykonaniu serwisu internetowego wykazane w wykazie wykonanych usług, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) ogłoszenia, których należyte wykonanie Wykonawca potwierdzi dokumentami. Dodatkowo, jeżeli wykazany w wykazie wykonanych usług, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) ogłoszenia, serwis internetowy będzie posiadał wersję mobilną dodany zostanie 1 punkt. Za każde zamówienie polegające na wykonaniu serwisu internetowego wykazane w wykazie wykonanych usług Wykonawca może otrzymać maksymalnie 2 punkty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - w takim wypadku za każdy wykazany serwis internetowy, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) wykonany przez podmiot, na którego potencjał Wykonawca powołuje się, Wykonawca otrzyma 0 punktów niezależnie od tego czy serwis posiada wersję mobilną, czy nie (w takim wypadku serwis będzie oceniany w wykazie usług na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA lecz Wykonawca nie otrzyma za taki serwis punktów). 5. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów o kolejności w rankingu Wykonawców decydować będzie liczba punktów przyznana za wykonanie usług ujętych w wykazie wykonanych usług. 6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą łączną liczbę punktów za wykonanie usług ujętych w wykazie wykonanych usług, wówczas o kolejności w rankingu Wykonawców zdecyduje łączna wartość brutto usług ujętych w wykazie wykonanych usług. Wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i wykazał w wykazie usługi na większą kwotę łączną

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawiający, zgodnie z art. 60 c) ust. 1 ustawy Pzp, przedstawia na stronie www.przetargi.umcs.lublin.pl opis potrzeb i wymagań Zamawiającego, dotyczący realizacji zamówienia.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznawania nagród dla Wykonawców.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, Zespół Zamówień Publicznych, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, XII piętro, pok.1203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Pisemny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt IV.4.4) Ogłoszenia w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca powinien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie: Opracowanie, wykonanie i utrzymanie serwisu internetowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie wraz z modułem Absolwent (oznaczenie sprawy: DK/1-2013/DOP-p/NMZ) oraz: nie otwierać przed dniem 21.01.2013 r. godz. 11:00. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Wniosek, oświadczenia i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Przykładowe wzory wniosku oraz oświadczeń znajdują się w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.przetargi.umcs.lublin.pl. 3.Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oświadczeń lub dokumentów przez inne podmioty o których mowa w art. 26 ust. 2b, kopie tych dokumentów poświadcza za zgodność z oryginałem Wykonawca lub ten podmiot. 4.W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udział w dialogu konkurencyjnym załączają do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców trakcie postępowania lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie pisemnej (oryginał) lub notarialnie poświadczonej kopii lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 7.Odnośnie wymagań dotyczących rodzaju, formy i języka, w jakich złożone powinny być dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, stosuje się przepisy Ustawy oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 8.Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie lub za pośrednictwem faksu. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w sprawach merytorycznych - Wojciech Widelski - tel. (081) 537-61-92; w sprawach formalnych - Adam Kołodziejczyk - tel. (081) 537-52-09. 9.Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia o zamówieniu. 10.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113, poz.759 ze zm.). 11. Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i będą spełniali określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu warunki (w liczbie określonej w ogłoszeniu) zostaną zaproszeni do dialogu. Prowadzony dialog ma charakter poufny i może dotyczyć wszelkich aspektów zamówienia. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z dialogiem. Podczas każdego spotkania stron na bieżąco sporządzane będą protokoły. O zakończeniu dialogu Zamawiający niezwłocznie informuje uczestniczących w nim Wykonawców. Zamawiający może przed zaproszeniem do składania ofert dokonać zmiany wymagań będących przedmiotem dialogu. 12. Zamówienie w zakresie dotyczącym opracowania i wdrożenia narzędzia do obsługi absolwentów (moduł Absolwent) współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. Nowoczesny model zarządzania w UMCS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie